Job 19 van 59


Report this listing

Solliciteren



6 maand tijdelijke functie - Customer Service Medewerker


Functie

Als Customer Service te Zeebrugge sta je in voor volgende taken:
  • Zorg ervoor dat alle klantovereenkomsten zijn gedefinieerd en toegepast
  • Onderhouden van een commerciële en professionele relatie met al je contacten
  • Correcte verwerking van transportorders
  • samenwerken met het operationele en verkoopteam
  • Actief meewerken aan de algemene klantentevredenheid


Bedrijfsinformatie
Onze klant te Zeebrugge is een van de leiders op de transportmarkt met sterke ambities naar de toekomst waar je wordt ondersteund door een gedreven team met kennis van zaken.

Jouw profiel

Als customer service medewerker voor onze klant regio Zeebrugge beschik je idealiter over het volgende profiel:
  • Periode van 01/07/2024 31/12/2024
  • Je hebt enige ervaring in een klantenservice functie bij voorkeur in een logistieke sector
  • Je bent communicatief sterk en kan goed in team werken
  • Je werkt punctueel
  • Je hebt kennis van Office Pakket
  • Je beschikt over een goede kennis van de Engelse en Nederlandse taal
  • Je bent flexibel naar uren toe en te werken volgens een wisselend uurrooster in onderlinge overeenkomst (tussen 08.00 u & 19.00 u)
  • De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
    De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
  • De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
    Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
  • De activiteiten van een team coördineren
  • De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
  • De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
  • Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
  • De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
  • Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
  • De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
    Een vooruitgangstraject voorstellen
  • Commerciële doelstellingen bepalen (verkoop, capaciteit, omzet, klantentevredenheid, ...)
  • Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
  • De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
    De graad van hoogdringendheid evalueren
    De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
  • Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
    De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
  • Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
  • Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
  • De klant informeren over de kenmerken van de producten
    De klant adviseren bij zijn keuze
  • Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
  • Zich voorstellen aan de telefoon
    De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
  • Bijstandsoplossingen uitwerken (pechverhelping, repatriëring, ...)
  • Medewerkers opleiden in vaktechnieken

Aanbod

Bij Accent Jobs weten we dat de arbeidsmarkt uit verschillende doelgroepen bestaat, elk met eigen wensen en eisen. Om die diversiteit het hoofd te kunnen bieden, zijn er verschillende gespecialiseerde afdelingen opgericht. Zo kunnen we iedereen helpen met kennis van zaken. Tijdens het sollicitatieproces staan we je graag als jobcoach bij met raad en daad. Ons doel, samen met jou de gepaste job vinden.

Solliciteren

Hajra Nawaz
003250444714

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht