Als Customer Service te Zeebrugge sta je in voor volgende taken:
Zorg ervoor dat alle klantovereenkomsten zijn gedefinieerd en toegepast
Onderhouden van een commerciële en professionele relatie met al je contacten
Correcte verwerking van transportorders
samenwerken met het operationele en verkoopteam
Actief meewerken aan de algemene klantentevredenheid
Bedrijfsinformatie
Onze klant te Zeebrugge is een van de leiders op de transportmarkt met sterke ambities naar de toekomst waar je wordt ondersteund door een gedreven team met kennis van zaken.
Jouw profiel
Als customer service medewerker voor onze klant regio Zeebrugge beschik je idealiter over het volgende profiel:
Periode van 01/07/2024 31/12/2024
Je hebt enige ervaring in een klantenservice functie bij voorkeur in een logistieke sector
Je bent communicatief sterk en kan goed in team werken
Je werkt punctueel
Je hebt kennis van Office Pakket
Je beschikt over een goede kennis van de Engelse en Nederlandse taal
Je bent flexibel naar uren toe en te werken volgens een wisselend uurrooster in onderlinge overeenkomst (tussen 08.00 u & 19.00 u)
De beschikbaarheid van het product, de dienst controleren
De gegevens van de bestelling, de reservatie, ... invoeren
De kwaliteit van het gesprek of de argumentatie van televerkopers, teleoperators controleren
Verbeteringen voorstellen (opleiding, mentoraat, ...)
De activiteiten van een team coördineren
De competentieontwikkeling van het personeel opvolgen en organiseren (continue opleiding, jaarlijks actualiseren, ...)
De klant oriënteren en zijn oproep naar de gepaste gesprekspartner doorschakelen (technicus, verkoper, klantverantwoordelijke, ...)
Personeel aanwerven en ze de richtlijnen van de organisatie aanleren
De activiteiten en het administratieve beheer van het personeel opvolgen en controleren
Argumenten, scripts, instructies voor verkoophandelingen, ... uitwerken
De gegevens over de activiteiten van de dienst of de organisatie opvolgen en analyseren
Een vooruitgangstraject voorstellen
Het doel van de oproep kenbaar maken of identificeren (bestelling, verkoop, informatie, reclame, bijstand, ...)
De oproepen in het medische hulpcentrum ontvangen
De graad van hoogdringendheid evalueren
De interventie organiseren (arts ter plaatse sturen, hospitalisatie, repatriëring, ...)
Contact opnemen met klanten en potentiële klanten
De producten en diensten van de onderneming voorstellen (nieuwe producten, bijkomende verkoop, ...)
Behandelt: Binnenkomende oproepen (consumentendienst, opnemen van bestellingen, bijstand en hulp aan klanten, ...)
Behandelt: Uitgaande oproepen (klantgetrouwheid, klantenwerving, verkoop aan particulieren en ondernemingen, ...)
De klant informeren over de kenmerken van de producten
De klant adviseren bij zijn keuze
Digitale opvolgingsdocumenten van de oproep invullen
Zich voorstellen aan de telefoon
De identiteit en de gegevens van de gesprekspartner controleren (klantnummer, adres, ...)
Bij Accent Jobs weten we dat de arbeidsmarkt uit verschillende doelgroepen bestaat, elk met eigen wensen en eisen. Om die diversiteit het hoofd te kunnen bieden, zijn er verschillende gespecialiseerde afdelingen opgericht. Zo kunnen we iedereen helpen met kennis van zaken. Tijdens het sollicitatieproces staan we je graag als jobcoach bij met raad en daad. Ons doel, samen met jou de gepaste job vinden.